Математика 2 клас



               20 березня 2020 р.
                 Доброго ранку, друже !
Ми успішно завершили чергову частину математики.

Виконай сьогодні  діагностичну самостійну роботу № 8.

 Увага!
Пропоную тобі закріпити свої навички в обчисленні виразів та розв'язуванні задач (за бажанням)
Сподіваюся,тобі буде корисно та цікаво.

1.Порядок дій у виразах

https://drive.google.com/open?id=1m9ijhXhnfep5x4OoJJnCy2V34SPN7WK9



2. Робота над задачами.
а)https://drive.google.com/open?id=1bH-usnXDfYepS9pR6Q15qgP_z41HrE6r

б)https://drive.google.com/open?id=1iIIKvkjktbe0Y4pVXrsWjNWMUiVdgJsH

в)https://drive.google.com/open?id=1if53uSUV9b_hISNhwZHeFjDhiNSnu0uR

г)https://drive.google.com/open?id=1zZselz4tIX935O1U3t0A_3WwxB1UoLax

д)https://drive.google.com/open?id=1_nSOAJnUNnr-Ed4aTyyhjYQcs8ZIl6dQ

 19 березня 2020 р.
                         ( підручник ЯПС с.16-17 та с.25-26)
Тема: "Сходинками математичного Олімпу
Розв'язування задач підвищеної складності"

1.Користуючись планом розв'язування задач, виконай №1 -9 на с.16-17. на окремому аркуші.


 Ти - молодець! Впорався із завданнями.

2. Згадай логічні задачі з минулого уроку.
Гадаю, ти легко впораєшся з ними на
 с.25-26.




Увага! 
Задача 2 на с.25 з "хитринкою" .
Спочатку спробуй сам, а потім переглянь презентацію.
https://drive.google.com/open?id=1nfIefNKbobJR25-QZ4SlPE1k-S3-4UOr



18 березня 2020 р.


1.Виконай діагностичну
(тематичну) роботу № 7 

                      Успіхів вам, мої любі!              

  17 березня 2020 р.

Доброго всім ранку, доброї години!

Математика важлива для кожної людини.

 Обчислити, відміряти, покласти на ваги має 

кожному із вас бути до снаги.

Обчислити усе ми зможемо,

Собі та людству допоможемо!


Тема: Перевірка вивченого. Самостійна робота.

Налаштуйся на урок ось тут



Спробуй самостійно виконати діагностичну(тематичну) роботу № 7


16 березня 2020 р.

Тема: " Нумерація трицифрових чисел.
Таблиця ділення на 7.
Задачі на розкриття змісту ділення"


1.Пропоную виконати завдання 1,2 с.28







Відповідь до завд. 3.1
Це число 50 (бо 49+51=100)

3. Розв'яжи задачу
Задача 4
Всього- 10 грн
1 зош- 2 грн
3 зош.- ? грн
___________
1 ол.-1 грн.
? ол.- ? грн

Розв'язання


    1)2*3=6 (грн)- коштують зошити; 

   2)10-6 = 4 (грн) - залишилось грошей на олівці;

   3) 4:1= 4 (ол.)- стільки може  купити Тетянка.

Відповідь: 4 олівці.

4.Спробуй свої сили в математичному диктанті


5.Повторимо таблицю ділення на 7
https://drive.google.com/open?id=1l4lXB0lF8fdtlnrd4zuYJeGqfcV9cJd6


6.Запам'ятайте!


7.Розв'яжи рівняння за зразком завд.9.1 с.29

Виконай завдання Кнопочки
8. Переглянь презентацію про задачі на розкриття змісту ділення . Розв'яжи задачу.

Задача 10

1 кош. -7 кг
? кош. -49 кг
Розв'язання

49 :7 = 7 (кош.)

Відповідь: 7 кошиків з огірками отримала Софійка.



9Всім! Всім! Всім! 
Швиденько на сторінку Чемпіонів (с. 31)


Успіхів і нових перемог!






13 .03. 20 р.
                                                      (урок з ЯПС с.16-20, тиждень25 )

1. Повтори те, що знаєш
№1,№3,№8

2. Розв'яжи задачу №11 с.18

3. Давай подорожувати разом! с.19

4. Домашнє завдання: с.20

12.03.20 р.

Якщо ти хочеш прийняти участь в майбутній олімпіаді, спробуй свої сили зараз!

Потренуйся на с.27 - 29 (підручник ЯПС, тиждень25)

Математика


Урок 2
03.02.20 р.
Виконай завдання 1, 2, 3 на с.9 
І.  Прослухай і відтвори з пам'яті завдання 4.

https://drive.google.com/open?id=17gGtiL7ZNLuGk107jH4qSsR4D2TNGJCR

Виконай завдання на с. 9 до кінця.

ІІ. Прослухай пісеньку про таблицю множення числа 5.
Вивчи її.
https://drive.google.com/open?id=12GPiOOx4bR9vFHrR0GHr7KT90Vq0BC-z

ІІІ. Повтори алгоритм додавання трицифрових чисел
https://drive.google.com/open?id=1OHK5gAiTDtNDWVIa87kyMGew4xylbRw8

ІV. Запиши вираз до завдання 8.1

Він має бути таким: 320+ (411 + 125)

Дії виконуємо під виразом знизу
1)                   2)        
Записуємо результат у вираз.


V. Задача 9

1 авто -5 осіб
4 авто - ? осіб
Розв'язання

Увага!
Множення -це додавання однакових доданків. 
Подумайте, яке число слід записати першим.


Відповідь:

VІ. 10. Заповни пропуски, прослухавши аудіозапис

                    https://drive.google.com/open?id=1Mk4KVukuYhMF1Maf4n7KSvl2iIERbVa2     
                        
                           VІІ. Закінчи завдання на с. 11

 VІІІ. Домашнє завдання: с.13
Якщо є бажання, здійсни "Математичну подорож" на с. 12
_______________________________________

Урок 3
04.02.20 р.

І. Виконай завдання 1, 2 на с.14

ІІ.  Прослухай і відтвори з пам'яті завдання 3
https://drive.google.com/open?id=1umCu1scDZgKWevlrg2qxLoTghJF2Nq1W
Закінчи виконання завдань на с. 14.

ІІІ. Прослухай пісеньку про таблицю множення числа 5.
Повтори  її.

https://drive.google.com/open?id=12GPiOOx4bR9vFHrR0GHr7KT90Vq0BC-z

ІV. Прослухай інформацію до завдання 8

https://drive.google.com/open?id=1Z81i1YWJbkW0d4yf2QPVXT6NZg21W-qD

V. Виконай завдання на с. 16

VІ. Візьми участь у "Великих перегонах" на с. 17

VІІ.  Домашнє завдання: с.18
_______________________________________________

Урок 4 з ЯПС ( с.20-23)
06.02.20 р.

І. Виконайте завдання с.20-21 самостійно,бо ви багато чого вмієте!

ІІ. Задача 10 с.22
1 кор.- 5флом.
3 кор.- ? флом.

Розв'язання

Увага!
Множення -це додавання однакових доданків. 
Подумайте, яке число слід записати першим.


Відповідь:

ІІІ. Ознайомся з інформацією у завд.11.
Перекажи його для себе й закінчи виконання завдання

ІV. Перевір себе на Сторінці чемпіонів ( с.23)

Успіхів тобі!!!

V.  Домашнє завдання: с.24



Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд

Немає коментарів:

Дописати коментар